Saturday, April 29, 2006

Cologne dan deodorant yang aku gunakan!!

Semalam hubby aku belikan cologne jenama Pucelle (Pretty Loli). Hmm ... baunya sungguh harum dan tahan lama bila di kenakan di kulit. Harganya pun lebih murah kalau nak dibandingkan dengan cologne lain yang terdapat di pasaran.

Selama ni aku gunakan cologne jenama Lovillea (Fresh Floral). Baunya pun boleh tahan. Tapi, tak tahan lama. Sekejap saja baunya dah hilang. Jadi, satu hari kena pakai dua kali kalau mahu harumannya kekal di badan.

Juga dibelikan stick deodorant jenama Enchanteur (Enticing). Baru lah bau kewanitaan kata hubby aku. Yalah, selama ini aku gunakan stick deodorant jenama Dashing (Active). Dia punya pulak tu. Hahaha. Berkongsi apa salahnya. Ya tak???

Tapi sekarang ni, hubby aku pun dah tak pakai lagi jenama Dashing tu lagi. Dia gunakan jenama Fa (Dynamic). Yang ini bukan stick deodorant tapi Roll-on deodorant. Baunya pun harum dan tahan 24 jam. Harganya dalam lingkungan Rm 8 lebih lah sebotol.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...