Thursday, May 04, 2006

Kakak aku punya cerita!!!

Nak cerita pasal kak long aku. Dia ni mengandung 7 bulan. Jadi asyik nak makan jer lah kan. Jadi, dia ajak lah aku pergi temankan dia beli makanan.

Memula kitaorang pergi kedai makan yang dekat dengan rumah aku. Kak long nak makan nasi goreng paprik, tapi nasi pulak dah habis kat kedai tu. Jadinya pergilah kedai makan yang jauh sikit, ramai orang lah pulak. Jenuhlah nak menunggu nanti. Kak long dah kelaparan sangat pulak.

Jadi, pergi lah kedai makan yang lain pulak. Sampai kat sana, orang tak lah ramai sangat. Kak long pun oder nasi goreng paprik. Punyalah lama menunggu, baru siap. Sekali tengok bukan nasi goreng paprik yang dihantar tapi nasi paprik. Laaa .... cam ne boleh jadi cam ni. Kak long aku mengamuk sakan lah dia. Dia suruh orang kedai tu buat semula. Menunggu lagi. Tension je aku.
Apa nak buat, orang mengandung ni, lain macam kalau nakkan sesuatu. Seboleh-boleh tidak. Paham-paham je lahhh .....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...