Monday, March 07, 2011

Akhir Cinta Abadi - Nidji



Akhir Cinta Abadi - Nidji
Akankah kau melihat ku
Saat ku jauh
Akankah kau merasakan kehilangan ku
Jiwaku yang telah mati bukan cintaku

Janji ku s'lalu abadi
Hanya milik mu
Aku pergi dan takkan kembali
Akhir dari cinta yang abadi

Akankah kau melihat ku
Di akhir nanti
Jiwa ku yang telah mati bukan cinta ku
Janji ku s'lalu abadi
Hanya untuk mu

Aku pergi dan takkan kembali
Airmata untuk yang abadi
Aku pergi ke alam yang suci
Akhir dari abadi cinta ku

Aku pergi ke alam yang suci
Akhir dari cinta yang abadi

*Sukeee gak lagu ni .. ngetop gitu ... selalu dengo anak sedara aku mainkan lagu ni kat hp dia ... berulang-ulang ... tak jemu-jemu dengo ... sampai leh hafal lirik nya .. terngiang-ngiang jek kat telinga ... huhu  

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...