Friday, March 04, 2011

Anak Sulung Aku ... Encem!!!

Lihat lah senyuman mengoda Ayen ... huhu
Huhu ... sapa nak puji anak aku ni kalau tak aku sendiri ... haha ... tapi aku rasa anak aku memang encem ... macam en.suami aku ni ler ... haha ... kembang ...

Aku amik gambar ni masa tunggu abah aku balik dari antar Cikgu Zizah (anak angkat abah). Ayen dah bersiap-siap nak gi sekolah agama. Ini ler uniform sekolah agama dia. Baju melayu putih ... bersongkok hitam .. bersamping hitam ... name tag n lencana sekolah tak pernah dapat .. dah bayar setiap tahun tapi tak de pun dapatnya ... entah ler .. nak tanya cikgu sekolah agama tu ... malas pulak nak gi masuk sekolah ... hehe .. busy ler petang-petang .. maklum ler aku ni kerja belah petang .. huhu .. alasan ...

Ayen ni darjah 3 sekolah agama ... masuk kelas pukul 2.00 petang .. balik sekolah kebangsaan pukul 1.30 kalau hari isnin ngan selasa .. kelam kabut jugak .. balik sekolah terus jek makan ngan salin baju .. pergi sekolah agama pulak .. kalau hari rabu hingga jumaat tu .. ader ler relax sikit sebab balik kul 1 .. ader ler masa sikit ... nak lepak-lepak ... dulu kelas dia mula kul 3.50 petang tapi kena tukar pulak ke pukul 2 ptg ... bukan setakat tukar time masuk kelas jek ... dengan cikgu dia sekali bertukar. Dulu dia dengan Cikgu Sa'amah sekarang ni dengan Cikgu Kamsiah pulak ... cikgu yang sama masa dia sekolah agama taun lepas .. huhu .. tak pe la .. masuk cepat balik pun cepat ... leh wat kerja sekolah siang-siang hari .. kalau tak dah malam baru nak buat kerja sekolah dia .. kalau banyak  ... maunya sampai kul 11 malam baru siap .. huhu .. ada hikmah pada setiap kejadian tu .. alhamdulillah ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...