Wednesday, March 23, 2011

Makan Pizza kat Pizza Hut

Sukeeee ... dah lama tak makan pizza .. lagik suke sebab makan free .. orang belanja .. huhu .. sedap nya pizza .. nyum .. nyum .. tapi tu la .. abah tak suka makan pizza .. tak suke rasa dia kata abah .. mamek rasa keju .. haha .. abah aku .. tapi kitaorang ni degil .. ajak jugak abah masuk dalam kedai pizza tu ... nak tak nak abah kena jugak makan .. haha ..

Masa perjalanan pegi lagik, abah dah niat nak makan kat simpang Teluk Sengat tu .. masa lalu tu nampak kedai tu tutup pulak ... dia tutup ari Jumaat kot .. tak tau pulak .. sebab tak pernah pegi kedai tu hari Jumaat .. biasa gi hari Isnin .. sian abah .. hajat tak kesampaian .. last-last makan pizza jugak .. tapi ada le setengah potongan pizza tu dia makan .. hirup-hirup sup cendawan sikit .. makan stik bread tu sekerat .. air tak minum .. bergas dan berais kan .. huhu ... abah aku .. tak nak jadi orang putih kata dia .. masa kitaorang sedang khusyuk menjamu selera .. abah dah blah keluar .. dia kata hangpa makan ler yer .. abah cari kedai nasi campur .. haha ..

Ini pizza super supreme .. nyum ..nyum .. sedap

Yang ni pulak, pizza royal masala .. first time aku makan pizza ni .. rasa rempah .. cam rasa kari jek .. haha .. tak kena ler dengan selera aku ni ..

Aku sukee pizza super supreme, en.suami pun suke jugak super supreme ..sehati sejiwa ler katakan ... huhu ... adik aku, tam .. suke pizza hawaiian chicken ... dulu dia suke pizza royal masala .. bila masa dia leh tukar selera pulak dah .. aku tak tau .. haha .. ari tu masa order dia gi toilet .. jadi aku memandai ler order .. pizza super supreme 1 yang regular ngan pizza royal masala 1 jugak yang regular .. haha .. sekali pizza sampai .. haha .. muka tak puas hati tengok pizza royal masala tu .. haha .. padan muka dia .. tu la ... lain kali cakap nak yang mana .. ni cakap terpulang .. pastu nak marah pulak .. hampeh ..

Sup cream cendawan ni memang sedap cicah ngan roti garlicbread .. tapi kalau sup cream ayam lagik sedap ... huhu

Kami makan pizza ni kat Pizza Hut Kota Tinggi. Masa kami masuk tu, kedai pizza baru bukak ..kul 11.00 pagi .. first customer ler ni .. haha .. nampak sangat gelojoh nya .. haha ... tak kisah la tu ... janji dapat makan pizza .. orang nak kata apa .. ada aku kisah .. huhu ..

Sebelum gi makan pizza ni, kitaorang gi belikan kasut mak .. kasut mak dah putus .. sebab petang ni dah nak bertolak ke Tementi, ngantar pengantin perempuan ke rumah pengantin lelaki .. jadi cari ler barang yang tak cukup lagik .. pengantin perempuan pun nak cari kasut untuk di pakai pada majlis menyambut menantu tu nanti .. cari baju sedondon kala .. maklum ler .. tema kita orang yang menghantar ni kala kuning cair .. jadi cari ler t-shirt kala kuning untuk en.suami .. setelah penat meround satu kota .. baru le makan pizza ni  .. huhu ..

Ini ler kasut mak .. tak nampak .. kat dalam kotak lagik .. malas nak bukak .. haha ..
Aisy .. kalau nampak mainan ni .. memang kena bagi dia main .. kalau tak tak nak berjalan .. bagi ler main kejap .. bukan masuk duit pun .. just duduk kat atas tu jek .. haha .. sian anak aku ..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...