Saturday, March 26, 2011

Sarapan Coklat

Pagi ni tak sarapan .. terus kerja .. dah kul 11 pagi .. aduusss .. lapo la pulak .. ada ke kedai bukak dah tengahari cam ni .. kedai makan yang jual nasi campur pulak jauh dari kedai aku ni .. aisyeh .. tak pe la .. gamble jek suruh anak aku, ayen .. gi tengok kedai jual sarapan tu bukak lagik le tak ..

Bukak peti ais ada coklat yang adik aku, akma beli kan ari tu .. dia kata dia beli kat singapura .. hmm .. jauh tu ..luar negara .. huhu ... dia kata yang coklat perasa mint tu tak de jual kat malaysia ni .. kat giant singapura jek .. dia kan keja giant plentong .. ada masa-masanya dia kena gi giant singapura wat keja .. keja apa tah namanya aku tak hinggat sangat .. huhu .. tapi yang berkaitan dengan akaun ler ..

Coklat Cadbury Dairy Milk Mint Bubbly ni rasa nya berangin .. memula makan rasa aneh sebab coklat dah ler manis .. tiba-tiba rasa mint pulak ... dah makan banyak sikit baru ler rasa dia punya kelazatan nyer .. hmm .. nyum .. nyum .. coklatnya tak ler manis sangat .. sedang-sedang jek .. rasa lemak-lemak manis gitu ..

Yang lagik satu, Cadbury Dairy Milk Black Forest pulak ada jelly perasa cherry ngan cebisan biskut .. jellynya keras .. cam rasa plastik kenyal .. haha .. yang ni manis .. dia punya manis .. mencengkam kat gusi .. haha .. makan coklat ni tak leh banyak .. sikit-sikit jek .. manisnya tak tahan .. anak-anak pun lebih suka yang coklat mint tu jek .. haha ..

Tengah aku menikmati makan coklat .. anak aku balik dari kedai .. bawak 2 bungkusan makanan .. huhu .. patut ler lama ... order makanan rupanya .. tapi makanan sarapan dah habis .. tinggal makanan yang order baru masak .. tak pe la .. leh wat makan tengahari sekali .. tengahari tak yah masak .. en.suami tak makan tengahari .. dia makan malam nanti .. jimat .. haha ..

Ni mee goreng basah .. makanan kegemaran anak aku, ayen ..

Aku makan nasi goreng kampung .. sebab stok telur banyak .. aku wat telur dadar .. tapi masa nak balik kan telur tu .. melekat la pulak kat kuali .. huhu .. dah jadi telur dadar pecah-pecah .. haha .. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...