Saturday, March 05, 2011

TO'KI - Hampa



Hampa - To'ki
Ku di tinggal senja malam menghampiri
Sendiri ku sedang menanti
Segera oh angin sampaikan rindu ku
Terlupakah kau pada janji mu

Ketika bersama rindu bergelora
Perpisahan menikam jiwa
Kau pandai mengusik
Kau pandai mengoda
Kini diri ku yang kau tinggalkan begitu saja

Chorus:
Apakah ertinya
Ucapan manis mu
Kau merindui ku
Mungkin hanya aku
Yang membiarkan mu
Menipu diri ku

Biar luka menyiksa jiwa
Biar kasih tak kunjung tiba
Kerna pada hakikatnya
Diri ku kau persenda ...

Aku hanya insan biasa
Lemah pada rayuan manja
Terlena di buai mesra
Pada cinta yang hampa

Di malam yang sunyi sepi menyendiri ...
Ku hulur dan menyusun jari
Ku pohon kau ubatikanlah rindu ku
Bayangan kasih dalam mimpi ku
Menikam kalbu ...

Ulang chorus & 4 & 5

Haaaaaaaaaaaaaaaaaa ....

* Sukee lagu ni ... lagu zaman aku sekolah-sekolah dulu ... nostalgia la jugak kan ... huhu .. siap rakam kat kaset ... dulu radio buruk pun ada perakam ... hehe ... abis kaset ceramah abah aku kerjakan ... mengamuk abah kalau dia tau ... nasib baik dia tak tau .. yang dia tau kaset dia hilang dalam simpanan ... haha ... padahal aku yang buat dajal ... sorry ya abah ... hehe ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...