Sunday, May 22, 2011

Lagu Tema Cerekarama 'Utusan Ilahi'



Wali Band - Aku Cinta Allah
Andaikan ...
Diriku bisa
Seperti yang lain

Yang kau sayang
Yang kau rindukan
Yang kau cintai

Aku lemah
Tanpa Mu
Aku lelah
Aku sungguh tak berdaya

Tolong ku ...
Tolong ku ...
Ya Allah ...

Setiap airmata yang mengalir
Allah ..
Aku lemah dan tak berarti

Setiap derai tangis membasahi
Allah ..
Jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah ...
Aku rindu Allah ...
Aku cinta Allah ..

Aku lemah
Tanpa Mu
Aku lelah
Aku sungguh tak berdaya

Tolong ku ...
Tolong ku ...
Ya Allah ...

Setiap airmata yang mengalir
Allah ..
Aku lemah dan tak berarti

Setiap derai tangis membasahi
Allah ..
Jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah ...
Aku rindu Allah ...
Aku cinta Allah ..

Setiap airmata yang mengalir
Allah ..
Aku lemah dan tak berarti

Setiap derai tangis membasahi
Allah ..
Jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah ...
Aku rindu Allah ...
Aku cinta Allah ..

Aku sayang Allah ...
Aku rindu Allah ...
Aku cinta Allah ..

* Sukee lagu nih .. feeling bangat .. hehe .. waliband pun nyanyi lagu keagamaan .. tapi nih bukan kali pertama dia nyanyi lagu berunsur keagamaan cam nih ... yang terdahulu .. cam tobat maksit .. mari berselawat .. banyak lagik ler ... ok ler tu .. saling ingat mengingati ..  

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...