Thursday, June 23, 2011

Layan ABC Kat Layan Cafe ..

Hari ni duk umah jek .. tak gi umah abah .. dah siap semua keja rumah ... dalam kul 11 lebih gitu .. ajak anak aku, Aisy gi makan abc kat Layan Cafe ... hmm .. cuaca panas-panas nih, memang sedap pekena abc sambil ngunyah keropok basah ... huhu ... i likeee it ..

Masa aku sampai kat Layan Cafe nih .. dah ada 2 orang duk tunggu pesanan ... tapi diaorang ni beli bungkus jek ... ari ni mood nak makan kat kedai pulak .. hehe .. lagipun ada Aisy buat peneman .. bukan sesorang .. kalau sorang-sorang tak maknanya aku nak makan kat kedai .. huhu .. segan siot ..

Air batu campur .. abc le tu .. ni dipanggil abc biasa .. kat sini abcnya bermacam-macam jenis .. suka hati korang le nak makan yang cam mana .. hehe ..
Aisy cokang abc mama .. ooooo ..biasa dia ..

Order abc untuk aku ... Aisy makan aiskrim kon .. masa aku kecik-kecik aku panggil aiskrim nih aiskrim calong ... pastu nampak pulak tapai .. aku amik tapai sebungkus .. wah ... tapai pulut rupanya .. aku minat tapai pulut .. tapi tapai pulut nih masam sikit rasanya .. agaknya belum cukup lama peramannya ..

Aisy makan aiskrim kon .. aiskrimnya perasa coklat ... Aisy tak berapa gemar perasa coklat nih .. dia lebih suka perasa vanilla atau strawberi .. tapi ari nih cuma ada perasa coklat jek .. tak pe la .. layan jek ..
Hehe ... comotnya mulut Aisy ... sampai idung pun nak makan aiskrim jugak ...

Tapai yang masih dalam bungkusan .. saje snap pic nih .. nak tunjuk begini le rupa bungkusan tapai .. haha ..

Yang nih rupa paras tapai pulut .. nampak menyelerakan tak??? huhu ..

Pastu mintak keropok basah .. goreng garing-garing yer ... hehe ... seronok betul makan abc ngan keropok basah sambil melihat kenderaan lalu lalang kat depan gerai nih .. hehe .. bagi jelos diaorang .. haha .. layannnnnn ..
Keropok basah .. sampai setengah abc aku telan .. baru sampai keropok basahnya .. haha .. layan jek laaa ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...