Tuesday, September 13, 2011

Beraya Di Rumah Biras Ku

Ni raya ke 2 ari tu punya cerita .. hehe .. baru terpandang gambo-gambonya .. kami pergi beramai-ramai .. 3 buah kereta ... serbu rumah biras aku, lela ... hehe .. memang wajib datang le umah biras ku ini .. rumah sedara kan .. dah le aku ni kurang sedara kat sini .. waaa ... ceday la pulak .. haha ..

Yang baju coklat kurus tu lah tuan rumah, Enal .. adik en.suami ..

Kami bergerak dari umah abah kira-kira kul 4 ptg .. yang pergi aku, anak-anak ngan en.suami .. tam ngan suami dia, nua .. mak ngan abah aku .. adik aku, teh ... adik ipar aku, ijal ... adik bungsu aku, akma ngan pak wek dia, ajis ... meriah .. ramai .. seronok .. hehe ..

Tam, Nua dan mak .. orang sibuk makan kuih raya .. dia sibuk nak peace .. hehe .. pantang nampak kamera .. peace sokmo .. haha

Aisy main tiang seri .. jakun sebab umah dia tak de tiang kat tengah-tengah rumah .. hehe ...

Kuih raya umah lela ... ni kuih yang dibuat sendiri oleh kakak dia tau .. bukan kuih tunjuk .. betul dan diakui oleh tuan rumah ..

Tam makan kuih raya tanpa menoleh kiri kanan .. sedap sangat le tu .. kuih apa tah yang dimakannya tu .. kok letak kat bawah ... haha ..

Teh ngan ajis ... dah bersandar selepas menghabiskan bergelas-gelas air dan semangkuk kuih raya .. haha ... buat-buat khusyuk tengok tv .. nak cover la tu ... huhu

Aisy ajak Ayen gi main kat bawah .. Ayen kata nanti dulu ... nak minum dulu .. haus gile .. haha .. diaorang ni main kejar ayam .. entah apa-apa jek ..

Aisy buat keletah dia .. kunun-kunun tu tido sambil di bobok oleh cik Ijal dia ... auta lebih .. haha ..

Terima kasih buat lela sekeluarga kerana sudi menerima kunjungan keluarga kami ini .. dan selamat hari raya ... maaf zahir batin andai ada salah silap dari segi perbuatan mahupun perkataan yang dilakukan samada sengaja atau tidak ... makan minum yang dimakan dan diminum samada sengaja atau tidak, mintak dihalalkan semuanya dunia dan akhirat ...

Terima kasih dan selamat hari raya dari kami sekeluarga ...  

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...