Friday, September 30, 2011

Makan-Makan Birthday

29/9/2011 (Khamis) - Malam

Hari ni adalah hari lahir ku .. bertambah 1 angka lagi .. terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi mengucapkan selamat hari lahir kepada ku ... yang sudi mendoakan kesejahteraan aku .. aku amat terharu sangat di atas ingatan kalian kepada ku ...

En.suami ajak makan kat luar untuk celebrate birthday aku .. wahhh .. aku sukeeee sangat ... hehe ... Ayen kata makan pizza la abah .. en.suami kata buleh aje ... best .. best .. adik aku, tam nak ikut jugak bila dengo aku nak gi jejalan .. hehe .. pantang .. haha ..

Giant Plentong ....

Kami gerak dari umah kul 7.30 malam ...lalu highway baru .. desaru - cahaya baru .. makan kat pizza hut Giant, Plentong jek .. Akma ada kat situ .. hehe .. dia pun nak joint sekali la tu .. tak pe .. lagi ramai lagi meriah .. gitu kan .. hehe ..

Pizza Hut Giant Plentong ..

Sampai jek Giant .. kami terus masuk ke Pizza Hut ... order yang set 6 orang .. pizza 2 .. sup 6 .. 2 piring stikbread ... ngan air 6 gelas (1 jug la tu) .. akma nak makan kepak ayam sweet n spicy ... order 6 ketul .. aku tambah garlic bread 1 ketul .. en.suami nak makan salad ...  hmm .. nyum .. nyum .. sedapnyer ... tak sabo dah ni .. haha ..

 Garlib breadstik ...

Sup cream chicken ...

Salad ...

Sweet n Spicy chiken wings ...

Super supereme beff pizza ...

Pizza dan ayam di pinggan aku .. huhu ..

Makan sampai licin .. dah abis baru gerak gi soping pulak .. ni part yang best jugak .. hmm .. aku memang suka soping ... haha .. layannnnn ..
Tulang ayam tu akma .. tak kan nak bedal jugak .. haha ..

Senyuman puas dapat menghabiskan semangkuk sup cream tam .. haha ..

apa aje yang dibualkan sampai begitu serius sekali mukanya tu .. hmm ... mengumpat ek???

Aisy makan sup cream .. memang kesukaan dia .. pizza tak makan langsung ..

Sama le ngan Ayen ni .. bedal sup cream jek .. kenyang ker???

Tengah makan pun sempat peace lagik ek ... dasyat tul la diaorang ni .. haha ..

Tam isi jawapan kat kertas peraduan yang disediakan atas meja .. hmm .. dah siap ker makan tu????

Haaaa .. pikir jangan tak pikir .. kacang jek kan .. huhu ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...