Saturday, July 28, 2012

Packing Tempahan Kuih Raya ...

Alhamdulilah ... selesai sudah mempacking kuih-kuih raya tempahan dari pelanggan ... kuih raya yang ditempah adalah karipap kecil serunding ikan, kuih siput pedas dan kek batik ... nak amik petang ni .. so, ari pagi ni dah siap-siap packing kan ... senang nanti kannn ... hehe ...

Terima kasih kepada Sue yang sudi menempah kuih raya buatan aku ini ... lain kali buleh la tempah lagi yerrr .. hehe ... jom layan pic kuih raya yang dah siap aku buat untuk pelanggan aku ni ...

Karipap kecil serunding ikan yang baru siap di goreng ... panas .. panas lagi ... kena tunggu sejuk sikit baru leh packing dalam plastik ... 


Karipap kecil serunding ikan yang telah di packing dalam beg palstik .. reganya Rm 15 untuk 100 biji ... 

Kuih siput pedas ... kuih siput ni disira dengan lada ... dah siap di packing dalam beg plastik .. reganya rm 13 untuk 1kg ... sedap dan rangup jek .. try lerr .. hehe

Kek batik ... baru nak potong-potong .. request dari pelanggan ni .. dia nak kek batiknya di potong-potong dan di pack dalam bekas plastik ... senang kata dia ... tinggal ngap masuk mulut jek ... 

Kek batik dalam bekas plastik ... yg ni dia order 1/2 buku kek jek .. reganya cuma rm 10.00 jek ... 

Kek batik dari pandangan sisi ... kek batik ni Rm 20.00 untuk sebuku kek ...

2 comments:

peace said...

Nak tanya beli dari mana karipap mini tu

tentang aku said...

Hai Subra Santhi ...
karipap mini tu saya buat sendiri ... klu berminat leh ler order ... rega untuk seratus biji adalah rm 18 sahaja ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...