Wednesday, July 24, 2013

Tempahan Kuih Raya Untuk Jualan Di Kedai

 Dapat tempahan kuih raya untuk dijual di kedai ... alhamdulilah .. rezeki anak ... ada kawan berkedai ... dia nak jual kuah raya .. so .. dia mencarilah orang yang bisnes kuih muih raya ni ... nak letak kuih kat kedai dia lah ... aku pun setuju la nak letak kuih raya aku ni kat kedai dia ... kuih muih raya yang aku buat ialah karipap mini inti serunding ikan, kuih siput pedas dan kuih siput original ....

 Ini ler kedai member aku tu ... nama kedainya ... ADELA SPA & BUTIK ... kedainya terletak berhadapan dengan Mini Market Bestari ... kedai andaman dan pengantin sebenarnya ... saja nak cari side income .. jual kuih muih raya pulak ... jommm pakat serbuuuu ...

Berdua ngan mak aku menyiapkannya ... maklum le ... kalau aku sorang tak larat ler .. mak buyung la katakan ... mak buyung yang menunggu ari pulak tu ... cam bom jangka ... tak leh di jangka bila meletupnya ni ... hehe ... tapi setelah seharian mengerjakan ... akhirnya siap jugak ... alhamdulilah ...


 Kuih siput yang telah siap di bentuk ... tunggu untuk di goreng jek ....

Karipap mini serunding ikan ... siap di terap ... jugak tunggu masa untuk digoreng ... 

Member aku ada letak popia simpul ... suh aku promotekan ... buleh saja... popia simpul ikan bilis dan popia simpul udang kering ... popia simpul ikan bilis 1 balang rega Rm 15 ... popia simpul udang kering 1 balang rega Rm 18 .... jooommm pakat beli ...

Popia simpul inti ikan bilis dan udang kering .. 1 balang ni rega cuma rm 15 untuk inti ikan bilis dan rm 18 untuk inti udang kering ... murah ... murahh ... jommm borong ...



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...